Wednesday, December 22, 2010

kisah pernah wujud dalam hidupku

Kongsi

SEMALAM


 Semalam,
aku terleka dalam tangisan yang hiba,
saat itu aku tidak bisa mengawal perasaan ku,
aku yakin ketika itu aku berada dalam arus beta,
yang takkan boleh menerima saranan sesiapa..

Semalam,
aku berterus-terang dengannya perihal aku emosi,
dia menerima dengan tenang,
aku melepaskan emosi padanya,
dia menyiram jiwaku dengan air yang menenangkan..

Semalam,
aku terus tersenyum dan tersenyum,
bertemu denganya membuat aku tersenyum,
rindu terubat hilang segala emosi yang teruk,
aku seronok tertawa bersama dia...

Semalam,
aku tersenyum terima hadiah darinya,
hatiku gelisah penerimaan hadiah yang aku bawa,
adakah dia menyukainya??
aku hanya berharap dia menyukainya...

Semalam,
aku rasa bahagia,
hadiah yang dia beri padaku membuatku senang,
aku doakan agar dia dapat terus menyenangkan hatiku,
begitu juga aku dapat menyenangkan hatinya...


tapi tu semalam.....
sekarang???
esok???
hanya Allah S.W.T yang tahu..

No comments:

Post a Comment